سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
   
دانلود کتاب زرسالاران یهودی و پارسی تألیف عبدالله شهبازی (دوره پ

سال پیش در جریان تحقیقات خود روی صهیونیزم جهانی و فراماسونری، بد نیست بدانید این کتاب در اصل 7 جلد بوده که آقای شهبازی هنوز موفق به تنظیم و انتشار جلد ششم و هفتم کتاب نشده اند اما پنج جلد اول این کتاب توانست در حوزه "فلسطین پژوهی" کتاب سال 85 شود.

در هر حال ما نسخه های PDF این کتاب را برای دانلود و استفاده

شما عزیزان در وبلاگ قرار می دهیم.

باز هم تاکید می کنم حتما برای مطالعه این کتاب فرصت بگذارید.


گفته آقای شهبازی در مورد کتاب:«زرسالاران» ثمره دو دهه تلاش پژوهشی من و حاصل بهترین سال‌های زندگی‌ام است. کار بر روی این کتاب را از سال 1370 آغاز کردم زمانی که 36 ساله بودم و از توان جسمی فراوان برخوردار. انگیزه، و در واقع عشق پایان‌ناپذیر به تحقیق داشتم. سال‌ها به تهیه منابع و یادداشت‌برداری گذشت. از اوایل سال 1376 تدوین متن نهایی را آغاز کردم. ابتدا می‌خواستم کتاب را در دو جلد منتشر کنم ولی در کوران کار با حجمی عظیم از یافته‌های بکر مواجه شدم که طرح کتاب را به پنج جلد ‌رسانید. جلدهای اوّل و دوّم در اواسط سال 1377 منتشر شد. پس از انتشار این دو جلد، طرح کتاب را به هفت جلد افزایش دادم؛ جلدهای سوّم و چهارم در اواخر سال 1379 و جلد پنجم در سال 1383 انتشار یافت.
اکنون، شهریور 1388، پنج سال از انتشار جلد پنجم می‌گذرد ولی هنوز جلدهای ششم و هفتم منتشر نشده است.فهرست مطالب مجلدات پنجگانه «زرسالاران» به شرح زیر است:

 

جلد اول (یهودیان و الیگارشی یهودی)

جلد دوم (الیگارشی یهودی و پیدایش زرسالاری جهانی)

جلد سوم (آریستوکراسی و غرب جدید)

جلد چهارم (نخستین تکاپوهای فراماسونری)

جلد پنجم (آریستوکراسی مالی و فروپاشی نظام سنتی)

منبع:بیداری اندیشه




:: برچسب‌ها:
ن : مهدوی
ت : پنج شنبه 89/6/4
 
 
 
محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.